بازدید از پروژه‌های شهرستان میرجاوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری جهت بازدید از پروژه‌های شهرستان میرجاوه به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  با حضور در شهرستان مرزی میرجاوه از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد و با توجه به تخصیص مناسب پروژه فوق بر اجرای هرچه سریعتر پروژه و تکمیل آن تاکید کرد.

او در ادامه از زائرسرای میرجاوه بازدید و بر بهره‌برداری هرچه سریعتر از این پروژه تاکید کرد و مجری طرح تعهد کرد تا اربعین ١۴٠٠ این زائرسرا به بهره‌برداری برسد.

بازدید از محله برفی میرجاوه از برنامه‌های دیگر سفر معاون استاندار بود که پس بحث و تبادل نظر برای رفع مشکلات این محله قرار شد تفاهم نامه‌ای در اسرع وقت بین بنیاد مسکن و راه و شهرسازی منعقد شود و بنیاد مسکن هرچه سریعتر نسبت به اجرای مقاوم‌سازی منازل و معبر سازی اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین از ساختمان در حال احداث فرمانداری شهرستان میرجاوه بازدید کرد.

در این بازدید تاکید شد این پروژه که تاکنون ٧۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و برای محوطه سازی و دیوار کشی آن نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

در ادامه بیجار در روستای انده این شهرستان حضور یافت و برای رفع مشکل معارض و تامین آب شرب روستای فوق تصمیم گیری لازم انجام شد.

در این بازدید قرار شد شرکت آب و فاضلاب موضوع تامین آب را پیگیری کند و برای تسریع در اجرای پروژه نیز اعتباری در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار