ایران و عربستان به دنبال راه‌اندازی حج عمره مفرده هستند

نماینده ولی فقیه در امور حج با تاکید بر اینکه راه‌اندازی حج عمره مفرده نیازمند مذاکرات مسئولان ایران و عربستان است، گفت: مسئولان دو کشور به دنبال راه‌اندازی حج عمره هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با بیان اینکه نباید با بیان سخنان غیر کارشناسی در مسائل حج سبب ایجاد تنش در جامعه شد، گفت: راه اندازی حج عمره مفرده منوط به انجام مذاکرات کارشناسی شده بین مسئولان دو کشور ایران و عربستان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان از زمان دقیق راه اندازی حج عمره مفرده سخنی بی میان آورد، در خصوص راه اندازی سفارت و کنسولگری ایران در عربستان نیز گفت: با توجه به روند موجود سفارت و کنسلوگری ایران در عربستان می‌بایست تا پیش از آغاز سفر حج تمتع فعالیت خود را آغاز نماید.

سرپرست حجاج ایرانی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، پس از اتخاذ تصمیم مسئولان برای اجرای راه اندازی حج عمره ما نیز اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام نواب اظهار کرد: رسانه‌ها باید از انتشار هرگونه خبر غیر کارشناسی در خصوص راه اندازی حج عمره پرهیز کنند، زیرا در غیر این صورت سبب ایجاد برخی تنش‌ها در جامعه و نیز آثار منفی بر نرخ ارز و ... خواهد شد.

برچسب ها: حج عمره ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
من سیزده سال هست که منتظر چنین روزی بودم که عمره آغاز بشه خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
آنچه جانان عرض کرد خدمت علمای محمدی کامل وعربستان اصل رضایت خداوند بود وهست.... که به اتحاد کل منتهی خواهد شد انشاالله.... عرب واجم برادرند... بله... بالا ترین رحمت اتحاد است.. که مامورش منم..... جانان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه کسی به حج نرود هیج اتفاقی نمی افتد
Iran (Islamic Republic of)
طاهره محبی
۱۳:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله خداوند زیارت خانه اش را نصیب همه بندگانش کند . چه آنانی که میخواهند وچه کسانی که دوست ندارند . عزیز دلم اونجا تنها جایی است که به طور واقعی حال دل آدم خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۶:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر کسی به استانبول آنتالیا اسپانیا تایلند و. . . نرود خیلی اتفاقها میوفتد ان شاءالله فرصت پیدا میکند هم حج برود و هم با اثر روحی که از حج و زیارت پیدا میکند مسئولیت‌های اجتماعی اش رو بهتر انجام بدهد
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۸:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
اگر کسی هم به دیدن بازیهای جام جهانی با خرجهای میلیونی نرود هیچ اتفاقی نمی افتد.
ولی اینو بدون رفتن به حج یک امر واجب است برای کسی که شرایط داشته باشد .
آخرین اخبار