دبیرکل فدراسیون جهانی کوراش:

هانگژو از هر جهت برای میزبانی بازی های آسیایی آماده است

رضا نصیری نژاد گفت: با توجه به بازدید صورت گرفته باید بگویم هانگژو از هر لحاظ برای برگزاری رقابت‌های آسیایی آماده است.

رضا نصیری نژاد دبیرکل فدراسیون جهانی کوراش که در هانگژو حضور دارد، اظهار کرد: بعد از دیداری که با حیدر فرمان در کویت داشتم برای بازدید از محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا کوراش که به صورت تست ایونت هانگژو می‌باشد به این شهر آماده‌ام و باید بگویم میزبان هر لحاظ برای برگزاری این رویداد آسیایی  آماده است.

او ادامه داد: قرار است نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکاردر این بازیها شرکت کنند و ۶ هزار خبرنگار از کشورهای مختلف بازیها را پوشش می‌دهند و ۴ هزار داور در این بازیها در رشته‌های مختلف شرکت دارند و طی بازدیدی که از هتل‌ها، سالن‌ها و سیستم حمل و نقل داشتم باید بگویم آمادگی چینی‌ها برای برگزاری بازیها خیلی بالاست و سرپرستان و مسئولان کمیته‌های ملی المپیک آسیایی هم در این شهر برای بازدید از اماکن و آخرین هماهنگی‌ها حضور دارند.

او تصریح کرد: تمامی سالن‌ها در حد برگزاری رقابت‌های ملی تست شدند اما رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا تنها رویدادی است که به صورت بین المللی دارد قبل از آغاز بازیهای آسیایی در همین سالن برگزار می‌شود و به عنوان کسی که رقابت‌های مختلفی  را دیده‌ام باید بگویم چینی‌ها در سطح بالایی برای میزبانی بازیها آماده‌اند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط در ایران تیم ملی رشته ای به مسابقات باصطلاج جهانی و آسیایی اعزام میشود که نه یک کلاس آموزشی در کشور دارد نه انتخابی کشوری داشته است ؟ فقط جودوکاران لباس تعویض میکنند و کور آشکار میشوند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
رضا نصیرنژاد تا چه زمانی در خدمت ازبکها و منافع ملی این کشور خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینجا ، آنجا ، همه جا رضا نصیرنژاد ؟
نهادهای نظارتی خوابند؟
آخرین اخبار