از فصل سوم «ویچر» چه خبر؟

شبکه نتفلیکس در جدیدترین خبر‌ها، روز و نحوه پخش فصل سوم سریال «ویچر» را مشخص کرد.

به نقل از ادینبرگ نیوز، طرفداران بالاخره یک آپدیت مورد انتظار را در فصل سوم «ویچر» (The Witcher) دریافت کردند که آخرین حضور هنری کویل در نقش گرالت ریویا را نشان می‌دهد.

نتفلیکس، تریلر رسمی فصل سوم این سریال پرطرفدار را منتشر کرد که تاریخ انتشار آن را نیز، در بر داشت.

سرویس اسریم نتفلیکس ابتدا پوستری جدید از فصل سوم «ویچر» در فضای مجازی منتشر کرد که به‌خوبی حال و هوای گرالت و همراهانش در این فصل را به نمایش گذاشته بود. حالا با انتشار اولین تریلر از این فصل و جمله گرالت که می‌گوید: «الان، برای اولین بار، ترس واقعی رو درک می‌کنم.»، تماشاگران را برای دیدن فصل جدید سریال مشتاق‌تر کرده است.

طرفداران برای اولین بار، اخبار فصل سوم را در رویداد TUDUM نتفلیکس در سپتامبر ۲۰۲۱ شنیدند؛ جایی که در آن، نتفلیکس نه تنها فصل چهارم سریال، بلکه برخی تغییرات عمده در انتخاب بازیگران را نیز اعلام کرده است.

اولین خبری که از «ویچر» منتشر شد و تقریباً تمامی هواداران این سریال هیجان‌انگیز را مغموم کرد، جدا شدن هنری کویل از این پروژه بود چراکه کویل از قبل اعلام کرده بود از آن جدا خواهد شد.

سازندگان سریال نیز، اعلام کردند که «لیام همسورث»، ستاره فیلم «بازی‌های عطش» (The Hunger Games) در فصل چهارم نقش گرالت را به عهده خواهد گرفت.

زمان پخش فصل سوم سریال «ویچر»

آخرین تریلر فصل سوم «ویچر» تأیید کرد که این سریال به دو قسمت تقسیم می‌شود که نیمی از آن در ۲۹ ژوئن و بخش دوم آن ۲۷ جولای پخش می‌شود.

در فصل سوم «ویچر»، هنری کویل در نقش گرالت، آنیا چالوترا در نقش ینفر و فریا آلن در نقش سیری بازی خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار