آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح پنجشنبه همراه با اعضای هیات دولت از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از نخبگان استان خوزستان و سران عشایر برای استقبال از رئیس جمهور حضور داشتند.

آیت الله رییسی و هیات همراه پس از استقبال توسط مسؤلان خوزستان در فرودگاه دزفول برای شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد تولیدی غیرفعال و بازدید از واحد‌های تولیدی راهی شهرک صنعتی شماره یک دزفول شد.

۱۱ وزیر و پنج معاون، رییس جمهور را در این سفر ۲ روزه به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان است.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به خوزستان است.

برگزاری جشن احیای ۱۶۰ واحد تولیدی و راکد در خوزستان

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در سفر به خوزستان و جشن احیای واحد‌های صنعتی راکد خوزستان در دزفول با اشاره به احیای ۴۲۰۰ واحد تعطیل در کشور گفت: امروز هم ۱۶۰ واحد در استان خوزستان احیا شده که جای قد‌ردانی و تشکر دارد.


رییس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه برخی از این واحد‌ها بیش از ۱۰ سال تعطیل بود، افزود: با احیای این واحدها، ضمن اینکه تولید و اشتغال فعال شده است، چرخ‌های تولید به حرکت درآمده و هزاران میلیارد تومان از سرمایه راکد مردم فعال شده و امروز امید به منطقه باز گشته است.

او با تاکید بر اینکه باید در سال رشد تولید تلاش بیشتری برای بازگرداندن واحد‌های راکد به چرخه تولید انجام شود گفت: در خوزستان مردمی مقاوم زندگی میکنند که در دوران دفاع مقدسی حماسه آفریدند و مسئله بیکاری رنج بزرگی در این منطقه است که باید رفع شود و نیرو‌های انسانی کارآمد باید در اختیار کارخانجات قرار گیرند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در خوزستان ظرفیت و امکانات زیادی وجود دارد، گفت: دولت آمادگی حمایت کامل از واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان را دارد و باید از همه امکانات استفاده شود.

رئیس‌جمهور وارد دزفول شد/ احیای ۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور

آقای رئیسی با تاکید بر ارائه تسهیلات برای رشد تولید و افزایش اشتغال در خوزستان افزود: آمار بیکاری در این استان قابل قبول نیست و باید کار جهادی با روحیه بسیجی برای از افزایش اشتغال با سرعت بالا در این استان انجام شود.

رئیس‌جمهور وارد دزفول شد/ احیای ۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور

او  با اشاره به درخواست خانواده‌های شهیدان خوزستان برای رفع مشکل بیکاری و افزایش اشتغالرایی در استان گفت: برای تحقق شعار امسال مهار تورم و رشد تولید کار جهادی ویژه‌ای در خوزستان باید انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.