«رها شده» رکوردشکنی کرد

فیلم اکشن جاسوسی کریس ایوانز و آنا دی آرماس برای اپل تی‌وی پلاس رکوردشکنی کرد.

به نقل از ددلاین، فیلم کمدی اکشن جاسوسی استودیوی Skydance به نام «رها شده» (Ghosted) با بازی کریس ایوانز و آنا دی آرماس، پربیننده‌ترین فیلم در شب اول پخش تا به امروز برای اپل تی‌وی پلاس است.

در دو روز اول این فیلم پس از انتشار در ۲۱ آوریل به کارگردانی دکستر فلچر ۳۲۸ هزار و ۵۰۰ بیننده در هر تلویزیون سامبا داشت. این کار، بیشتر از دو روز اول دیگر فیلم‌های پربازدید اپل تی‌وی پلاس از جمله «فینچ» (Finch) با ۲۲۸ هزار و ۵۰۰ بیننده، «سرزنده» (Spirited) با ۱۷۴ هزار بیننده، «تتریس» (Tetris) با ۸۸ هزار بیننده و «ذهنم و من» (My Mind & Me) با ۷۸ هزار و ۱۰۰ بیننده داشته است.

داده‌ها از پنل ۳.۱ میلیون خانواده تلویزیون هوشمند که حداقل برای یک دقیقه تنظیم شده بودند، به دست آمد.

پنل تحقیقاتی تلویزیون سامبا از نظر سن، جنسیت، قومیت و درآمد خانوار بر اساس سرشماری ایالات متحده (حدود ۱۱۲ میلیون نفر) متعادل است. پنل آن تقریباً ۱۰۰ برابر بزرگتر از ۴۵ هزار خانه نیلسن است.

شنیده می شود که نرخ تکمیل برای «رها شده» ۲۰ درصد بالاتر از میانگین نرخ اپل تی‌وی پلاس است. اپل تی‌وی پلاس اظهار نظر در مورد تحقیقات Samba TV را رد کرد و در واقع، اعداد بسیار بزرگ‌تر از نمونه تلویزیونی سامبا هستند.

«رها شده» که توسط رت ریس، پل ورنیک، کریس مک‌کنا و اریک سامرز نوشته شده است، داستان کول (با بازی ایوانز) را دنبال می‌کند که پیش از کشف تکان‌دهنده‌ای مبنی بر این که او یک مأمور مخفی است، به دنبال سدی مرموز (دی آرماس) می‌افتد. کول و سادی قبل از این که بتوانند برای قرار دومی تصمیم بگیرند، در یک ماجراجویی بین‌المللی برای نجات دنیا غرق می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار