معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم احداث و افزایش نیروگاه‌های برق در این استان تاکید کرد.

احمدرضا دالوند در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، اظهار داشت: یکی از مسائل جدی استان، بحث زیرساخت‌ها است زیرا نبود و عدم توسعه زیرساخت‌ها موجب شده است تا این استان بنا به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایش، به جایگاه مطلوب و ایده آل دست پیدا نکند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برق‌رسانی به روستاها، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات جهادی که صورت گرفته کمتر روستایی در استان وجود دارد که از نعمت برق برخوردار نباشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تصریح کرد: احداث نیروگاه یکی از زیرساخت‌های صنعت برق است و موجب تأمین برق پایدار می‌شود.

دالوند، عنوان کرد: هرچند در این حوزه اقداماتی صورت گرفته است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل فاصله زیادی وجود دارد و برای پر کردن این فاصله بایستی اقدامات جهادی و شبانه روزی صورت گیرد.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از موارد مهم در لرستان توجه به زیرساخت‌ها است، که باید توجه بیشتری به آن شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عنوان کرد: پیشرفت استان‌های توسعه یافته به واسطه فراهم بودن زیرساخت‌ها است، اما در لرستان آن طور که باید و شاید در حوزه زیر ساختی کار انجام نشده است.

دالوند، تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های اساسی و مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری تأمین برق است، در این میان احداث و افزایش نیروگاه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت توزیع برق در حوزه برق‌رسانی به ویژه روستاها عملکرد قابل قبولی داشته است، تأکید کرد: لرستان امروز در همه حوزه‌ها نیازمند کار جهادی است، و مدیر عامل شرکت توزیع برق باید به آن توجه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار