رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: نوروز امسال بیش از ۹۶۴ هزار خودرو از خروجی‌های این استان تردد داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه از تاریخ ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال تردد ۸۸۹ هزار و ۲۶۹ خودرو از ورودی‌های استان زنجان ثبت شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۵ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه پارسال  ۳۴۰ هزار و ۹۱۳ خودرو از خروجی های استان زنجان تردد داشته اند، ادامه داد: امسال با افزایش ۱۸۳ درصدی میزان تردد خودروها از خروجی های این استان  به ۹۶۴ هزار و ۳۸۷ مورد رسید.

محمدی بابیان اینکه بیشترین حجم ترافیک در ایام نوروز امسال مربوط به آزادراه زنجان_قزوین بوده است، گفت:کمترین حجم ترافیک نیز در محور تکاب _دندی ثبت شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در آزادراه و محور ترانزیت زنجان - قزوین، آزادراه زنجان - تبریز، ترانزیت زنجان - میانه و جاده سرچم - اردبیل دوربین پلاک‌خوان نصب شده است، افزود: ۱۳ فروردین‌ماه امسال  ۱۸ هزار و ۶۲۸ خودرو دارای پلاک تهران بودند و ۱۲ درصد پلاک‌ها نیز متعلق به استان زنجان بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه ۱۳ فروردین‌ماه امسال محدودیت‌های تردد از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شده بود، گفت: با این حال بیش از ۳۰ هزار خودرو از ورودی‌ها و بیش از ۴۳ هزار خودرو از خروجی‌های زنجان عبور کردند.

 

منبع ایسنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.