وقتی مسئولان شهرداری هم از نظافت شهرشان رضایت ندارند

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: از نظافت شهر رضایت ندارم و شرایط پاکیزگی آن، آنچه یک شهر باید داشته باشد را ندارد.

علی شمسی با اشاره به وضعیت نظافت شهر اهواز  گفت: از نظافت شهر رضایت ندارم و شرایط پاکیزگی آن، آنچه یک شهر باید داشته باشد را ندارد؛ این مساله به علت استفاده نکردن از ماشین‌های تخصصی خدمات شهری و درست استفاده نکردن از ظرفیت کارگران و زمان فعالیت یک کارگر است.

او  با اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری کارگران خدمات شهری و رفت و روب افزود: دیده می‌شود که کارگران مدل استفاده کردن از ماشین‌های تخصصی را بلد نیستند و از طرف دیگر نیز افزایش هزینه را مطرح می‌کنند.

 سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز  می‌گوید: هر کارگر باید روزانه ۱۷ هزار مترمربع یا ۵ هزار متر طول را جارو کند، اما وظیفه‌شناس نیستیم. با توجه به این شرایط، در شهرداری اهواز به دنبال این هستیم که کارگران بابت حقوقی که دریافت می‌کنند به وظیفه‌شان نیز عمل کنند.

به گفته آقای شمسی،   جلسه با ناظران شهرداری برگزار شده تا آموزش‌های لازم را کسب کنند و از دارایی‌های شهر اهواز خوب استفاده شود.

او  گفت: هر کسی بگوید اهواز زشت است یا این شهر چیزی ندارد با او مقابله می‌کنم، زیرا اهواز زیباترین شهر ایران است و بیشترین‌ها و بهترین‌ها را دارد و علت این خوبی‌ها، داشتن مردم خونگرم است، اما نتوانسته‌ایم مردم و این دارایی‌ها را به هم متصل کنیم و از ظرفیت‌شان استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۳:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
باسلام.
ما هم به عنوان یک شهروند اصلا از زیبایی و پاکیزگی شهر راضی نیستیم. دلایلی مخالفتی داره از جمله این زباله گرد ها که واقعا چهره شهر رو به بدترین شکل ممکن زشت می‌کنند و کسی وجود نداره که جلوی این ها رو بگیره
بارها دیدم نه تنها کیسه رو پاره می‌کن بلکه اون رو کف خیابون خالی میکنن و کیسه زباله
رو میبرن
واقعا خدمات شهری کجاست چکار میکنن
این کارگرای زحمتکش شهر داری چقد جمع کنن
چقد جارو بکشن.
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۴:۱۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
من خودم گارگر شهرداری هستم وقتی نصف گارگران شهرداری نباشند ایثارگری شدند و ما بجای آنها دوبل کار میکنیم کارگرایی که بیرون اومدن از کار بجاشون کارگر استخدام نمی کنن فقط اسمشون هست مابجاشون کار میکنیم به شهردار منطقه میگیم میگه همکاری بکنید ما بجای ۱۷ هزار متر مربع شاید ۲ برابر داریم جارو می کنیم ولی دیگه خسته شدیم
آخرین اخبار