فلاحت زاده: احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در فینال حذفی زیاد است

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم در کفه ترازو احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی بیشتر است.

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قرعه‌کشی جام حذفی و احتمال برگزاری دربی در فینال این رقابت‌ها اظهار کرد: هوادار و نساجی هم تیم‌های خوبی هستند و امکان خلق شگفتی و پیروزی این ۲ تیم وجود دارد، اما در کفه ترازو، احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس بیشتر است.

او در ادامه تصریح کرد: اگر استقلال خود را جمع و جور کرده باشد و شرایط به گونه‌ای باشد که این تیم به فرم سابق بازگشته باشد، باید برنده بازی باشد و اگر نتواند این جام را بگیرد، با توجه به احتمال کسب نکردن قهرمانی لیگ برتر، بدون جام تمام کردن فصل برای هواداران و باشگاه بزرگ استقلال صورت خوشی نخواهد داشت.

او درباره بازی‌های باقیمانده آبی‌پوشان و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد. استقلالی‌ها باید تمام توان خود را بگذارند و شرایط را به گونه‌ای در نظر بگیرند که تیم‌های دیگر امتیاز از دست خواهند داد. کار غیر ممکن نیست و بستگی به شانس این تیم دارد.

پیشکسوت استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفت: بهتر است او بماند. به علت اینکه سرمربی استقلال تازه از فوتبال ایران، بازیکنان و تیم‌های شاغل در لیگ برتر شناخته پیدا کرده، فکر می‌کنم اگر حضور  ساپینتو در استقلال ادامه‌دار باشد، بهتر خواهد بود.

فرشاد فلاحت زاده در پایان خاطر نشان کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و در بحث مدیرعاملی، باید فردی انتخاب شود که دلسوز این تیم است؛ نه افرادی که در وزارت ورزش برای مدیرعامل استقلال شدن التماس می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار