فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری یک سارق که مرتکب ۳ فقره سرقت از قصابی‌های این شهرستان شده بود خبر داد.

سرهنگ درویشی گفت: به دنبال وقوع ۳ فقره سرقت اموال از جمله چرخ گوشت از ۳ باب مغازه قصابی در نهاوند؛ موضوع به شکل ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در این زمینه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات قانونی و سازمانی در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۳ فقره سرقت از قصابی‌های سطح شهرستان نهاوند اعتراف و اذعان داشت اموال را به یک نفر مالخر به هویت معلوم فروخته است.

درویشی گفت: با راهنمایی متهم، همدست وی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به جرم خرید و نگهداری اموال مسروقه دستگیر که در ادامه با بازرسی از محل تعدادی از این اموال سرقتی از جمله سه دستگاه چرخ گوشت صنعتی کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این زمینه تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضائی در حال انجام است، به شهروندان توصیه کرد: همواره توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت را رعایت و کلیه اقدامات ایمن سازی و بازدارنده را مد نظر داشته و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر مکان‌های نا امن پرهیز و هیچ گاه اجازه ندهند که دیگران از محل اختفای اشیا با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار