گازرسانی به ۱۳ روستا و ۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه انجام گرفت.

آیین بهره برداری از گازرسانی به ۱۳ روستا و ۴ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب یک شهر و ۲۰۱ روستا دارد که بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ۱۹٠ روستای این شهرستان دارای قابلیت گازرسانی است که تا کنون ۹۰ روستای آن گازدار شده.

وی افزود: ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری شهرستان سرپل ذهاب ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی آن ۶۵ درصد است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: گازرسانی به ۹۲ روستای شهرستان با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است که با انجام آن ضریب نفوذ گاز روستایی سرپل ذهاب به ۹۹/۵ درصد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به ۸ روستای شهرستان سرپل ذهاب در دست طراحی است، گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان ۷ پیمانکار و ۱۴ اکیپ فعال داریم.

اجر و پاداش معنوی خدمت به مردم است

استاندار کرمانشاه با بیان اجر و پاداش معنوی خدمت به مردم، گفت : اجر خدمت به مردم از جهاد کمتر نیست.

محمدطیب صحرایی اظهار کرد: گازرسانی به چندروستای سرپل ذهاب که بیانگر جهاد در عرصه خدمت به مردم است مصادف شده با سالروز عملیات بازی دراز که روز گرامیداشت دفاع و جهادکه این تقارن را باید به قال نیک گرفت، زیرا هر دوی این‌ها اگر با نیت خالص باشد اجر و پاداش بزرگی دارد.

وی ادامه داد: فرقی بین شهدا و کسانی که برای آسایش و دفاع از مردم جهاد کردند با کسانی که با نیت خدمت به مردم زمین را شکافته و در آن لوله‌های گاز را کار می‌گذارند، وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه دریایی از ظرفیت‌های مادی و معنوی است، بازی دراز و اربعین را از جمله ظرفیت‌های معنوی استان کرمانشاه برشمرد و گفت: دولت مقرر کرده به شهرستان‌هایی که در مسیر زوار اربعین هستند کمک‌های خوبی انجام شود و ان شالله پیگیر جذب ایم کمک‌ها هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.