استاندار اردبیل:

بهره مندی ۱۱۱ روستای استان اردبیل از آب آشامیدنی سالم

استاندار اردبیل گفت: ۱۱۱ روستای استان اردبیل در مدت یک سال گذشته از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

سیدحامد عاملی در نشست قرارگاه امام حسن(ع) با محوریت آب‌رسانی به مناطق محروم، گفت: از ۴۵۴ روستای هدف‌گذاری‌شده استان اردبیل در قالب طرح آب‌رسانی و محرومیت‌زدایی، ۲۸۳ مورد ابلاغ شده و لازم است تا پایان شهریور تمام این پروژه‌های توافق‌شده ابلاغ شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدام کم‌نظیر آب‌رسانی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل در مدت یک‌سال گذشته، می گوید: این اقدام ارزشمند در راستای بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم بوده و روند آب‌رسانی‌ها باید دنبال شود.

به گفته او، با توجه به هدف دولت و قول وزارت نیرو مبنی بر برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی، لازم است جذب اعتبار جهت اجرای عملیات آب‌رسانی به ۳۰۰ روستای دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار پیگیری شود.

عاملی گفت: همکاری دستگاه‌ها در قالب برنامه جامع آب‌رسانی لازم بوده و هماهنگی همه حوزه‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در سرعت‌بخشی به پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استان اردبیل یک ضرورت است.

استاندار اردبیل می گوید: در راستای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، باید با برنامه اجرایی مشخص و استفاده بهینه از منابع، اقدامات در موعد مقرر محقق و مردم از منافع آب شرب بهره‌مند شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.