۳۵۸ رای تعطیلی واحد‌های صنفی مزاحم مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ مورد بررسی و اجرا قرار گرفت.

تنهایى شهردار منطقه با اعلام خبر برخورد جدی با سد معبر‌های واحد‌های صنفی محدوده نواحی سه گانه گفت: در بازدید‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان شهرداری منطقه۸، تعداد ۳۵۸رای تعطیل واحد‌های صنفی (۱۰۰ رای ناحیه ۱-۱۰۹ رای ناحیه ۲ و ۱۴۹ رای ناحیه ۳) مزاحم مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ مورد بررسی و اجرای رای قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه واحد‌های صنفی که به حریم پیاده رو وارد می‌شوند، در مرحله اول تذکرات لازم به اصناف جهت رفع سد معبر اعلام و در صورت تمرد نسبت به پلمپ اصناف اقدام می‌شود.

تنهایی واحد‌های صنفی مزاحم و آلاینده را عامل مزاحمت برای شهروندان و تخریب محیط زیست دانست و افزود: کارشناسان ساماندهی منطقه به همراه نیرو‌های سد معبر نواحی و اکیپ ساماندهی با رصد میدانی در راستای اجرای قانون در راسته‌های تجاری و واحد‌های صنفی بازدید مستمر دارند و با واحد‌های صنفی و کیوسک‌های مطبوعاتی که سد معبر ایجاد می‌کنند برخورد جدی به‌عمل می‌آورند.

گفتنی است علاوه بر برنامه آموزشی برای اصناف، کارشناسان شهرداری منطقه۸ با مراجعه حضوری و آموزش چهره به چهره با متصدیان ضمن آموزش و اطلاع رسانی، توضیحات لازم از قبیل رعایت بهداشت، دفع اصولی زباله، عدم سد معبر عمومی و ... تذکرات لازم به متصدیان این اصناف را ارائه می‌کنند.

برچسب ها: پلمپ شد ، تعطیل شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار