فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی شهرستان سربیشه خبر داد.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در شهرستان سربیشه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ شجاعی نسب عنوان کرد: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست مأموران به سرعت از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس و اجرای طرح مهار، موفق شدند سواری پژو  را متوقف کرده و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات ۲ سواری ۴۰۵ دیگر که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کردند را توقیف کرده که در مجموع این عملیات ۳ خودرو توقیف و ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر  شدند و  متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او در ادامه گفت: با تلاش مأموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته ۹۰۲  کیلوگرم انواع مواد مخدر که  ۸۳۷ کیلوگرم تریاک و ۵۳ کیلو حشیش و مابقی سایر مواد مخدر می‌باشداز سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر  و ۱۶ دستگاه خودرو توقیف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.