نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند عزم همگانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و‌حجاب نیازمند عزم همگانی است از همین رو می‌طلبد همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بخش غیردولتی و مردمی در این خصوص احساس مسوولیت کرده و مشارکت کنند.

محسن حسین میرزایی در ستاد عفاف و حجاب این استان افزود: تبیین فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهمترین ضروریات جامعه است که باید همه در این رابطه وارد میدان شده و احساس تکلیف کنند.

وی ادامه داد: حساس سازی مردم و به ویژه خانواده‌ها در این رابطه بسیار موثر است و این وظیفه تنها متوجه یک یا دو دستگاه نیست و هر یک از بخش‌ها به سهم خود باید در این رابطه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مردمی سازی فرهنگ عفاف و حجاب را لازمه تأثیرگذاری برنامه‌های این بخش دانست و گفت: می‌طلبد تا از گروه‌های دلسوز و دغدغه‌مند از جمله گروه‌های جهادی بهره گیری کرد.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی با تاکید بر نظارت بیش از پیش بر اماکن عمومی از جمله مراکز تفریحی، مطب‌های پزشکان، ادارات، باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های رفتینگ، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و ورود مسافر و گردشگر به استان نظارت بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی باید جدی‌تر دنبال شود.

وی افزود: بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه گریبانگیر همه افراد جامعه و به ویژه خانواده‌ها می‌شود از همین رواگر همگان احساس تکلیف نکنند و حساسیت به خرج ندهند کیان جامعه با تهدید جدی روبرو می‌شود.

گفتنی است در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌ها از جمله ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سپاه قمربنی هاشم (ع) و فرمانداری سامان به ارایه گزارشی در خصوص برنامه‌های حجاب و عفاف پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار