کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به کاهش دمای هوا طی یکشنبه شب و روز دوشنبه ارتفاعات استان شاهد بارش برف پراکنده خواهند شد.

سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان  اظهار کرد: هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف و در شهرستان طارم ابری است که بعدازظهر با وزش باد شدید و افزایش پوشش ابرها همراه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط جوی بارندگی های پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز محتمل است و بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در نیمه شمالی و مناطق غربی استان و میزان آن در حد خفیف تا متوسط خواهد بود.

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۹ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در زنجان ۹ و ۲۸ درجه، خرمدره ۱۱ و ۳۱ درجه، ابهر ۱۰ و ۳۰ درجه، آببر ۱۵ و ۳۱ درجه، سلطانیه هفت و ۲۶ درجه، قیدار هشت و ۲۸ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۲۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: بارش برف ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.