اختصاص سهمیه پزشک به بیمارستان‌های تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: هیچ سهمیه پزشک طرحی به سازمان تامین اجتماعی داده نمی‌شود که این موضوع موجب شده بیمارستان‌های سازمان با چالش جدی کمبود پزشک مواجه باشند.

هدایت الله عبدی زاده گفت: انتظار از مسوولان کشور این است که به اندازه نقش و سهم سازمان تامین اجتماعی، سهمیه پزشک طرح برای بیمارستان‌های این سازمان تخصیص داده شود. 

او می‌گوید: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در حال تکمیل است و باید از این پس به دنبال ارتقای خدمات درمانی به مردم در این بیمارستان باشیم.

عبدی‌زاده گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول همچنان به یک دستگاه سی تی اسکن نیاز دارد، سازمان تامین اجتماعی بعد از استان تهران، در خوزستان گسترده‌ترین خدمات را ارایه می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در خوزستان دارای هشت بیمارستان، کلینیک و پلی کلینیک و ۳۳ مرکز فعال بوده که این آمار پس از تهران در کشور بی‌نظیر است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: سازمان تامین اجتماعی خوزستان سه دستگاه سی تی اسکن برای شهر‌های بهبهان، ماهشهر و اهواز سفارش داده که ضروری است مسوولان دزفول پیگیری لازم را برای تخصیص چهارمین سی تی اسکن به دزفول دنبال کنند.

به گفته او بر اساس آمار‌های رسمی کل کشور انگلستان به اندازه تهران دستگاه سی تی اسکن ندارد، خدمات درمانی جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است که باید این ظرفیت به خوبی معرفی شود.

برچسب ها: پزشک متخصص ، جذب پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار