ایجاد ۱۴ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: ۱۴ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای مدد جویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) آذربایجان غربی در سفر به شهرستان تکاب گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای مدد جویان کمیته امداد استان  ایجاد شده است افزود: برای امسال نیز در نظر داریم ۲۳ هزار فرصت شغلی جدید برای مدد جویان استان فراهم سازیم.

رضا مهر افروز افزود: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی جمع آوری شده و سهم مراکز نیکوکاری نیز ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، که نشانگر حضور پرشور مردم استان در کار‌های خیر می‌باشد.

وی اضافه کرد: توسعه مراکز نیکوکاری در سطح استان و کیفی سازی این مراکز از اولویت‌های برنامه سالجاری در این نهاد حمایتی است.

نجات اله اعتمادیان رئیس اداره کمیته امداد تکاب نیز در گفتگو با خبرنگاران می گوید: برای تحقق توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و کاریابی، کمیته امداد حضرت امام تکاب برای ۶۷۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان اشتغال پایدار ایجاد نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.