دو واحد مختلف عرضه مرغ گرم در دام قانون

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد قانونی و جریمه نقدی به مبلغ ۸۷۰ میلیون ریال برای دو واحد عرضه مرغ گرم در این استان خبر داد.

 داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: دو واحد عرضه مرغ  گرم در شهر محمدیه  به اخفاء و امتناع از عرضه گوشت مرغ مبادرت می‌کردند.

وی اضافه کرد: با تحقیق و بررسی از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و هماهنگی با تعزیرات از این واحد‌ها بازدید به عمل آمد و معلوم شد که ۲۰۰ کیلوگرم مرغ در این واحد‌ها اخفاء شده است.

نایب فرجی تصریح کرد: یکی از واحد‌ها به علت ارتکاب دوبار تخلف در کمتر از یک هفته به مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال و دیگری ۲۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

این مسئول با بیان اینکه مرغ‌های اخفاء شده به چرخه عرضه بازگشته است، گفت: هرگونه اخفاء کالای اساسی در واحد‌های صنفی ممنوع بوده و برابر ماده ۷ قانون تعزیرات حکومتی مشمول جریمه نقدی است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از واحد‌های مرغداری این شهرستان نیز در هماهنگی با مقام قضایی در مرحله اخذ دستور پلمب قرار دارد.

نایب فرجی یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در هر کجای این استان که قرار دارند با هدف نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در حوزه بازار موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.