قیمت گذاری دستوری و قطعی گاز و برق از جمله مشکلات صنعت شوینده

مدیر عامل یک کارخانه تولید مواد شوینده گفت: قطعی گاز و برق یکی از مشکلات تمامی صنایع است که صنعت شوینده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آقای محمدی راد گفت: در کارخانه ما دو بخش تولید وجود دارد، یکی قیمت محصول نهایی و یک بخش مواد اولیه است.

او در خصوص وضعیت کارخانه گفت: در بخش محصولات داخلی زیان ناخالص داشتیم که در ۴ ماه گذشته باتوجه به اقداماتی که صورت گرفت توانستیم این زیان را به صفر برسانیم.

مدیرعامل کارخانه تولید مواد شوینده در خصوص مشکلات این صنعت می‌گوید: قطعی گاز و برق یکی از مشکلات همه صنایع است که صنعت شوینده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

محمدی راد در خصوص خرید مواد اولیه از بورس کالا به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما پلی اتیلن و برخی مواد اولیه خود را از بورس خریداری می‌کنیم،خرید از بورس کالا قیمت‌ها را شفاف و رقابت‌ها را سالم کرده است و در این خرید ابهاماتی وجود ندارد. در مجموع از خرید در بورس کالا رضایت داریم و بر اساس سهمیه های خود از بورس خرید می‌کنیم.

او در خصوص مزیت‌های بورسی شدن و امکان تامین مالی از بستر بازار سرمایه گفت: بورسی شدن ۱۰۰ درصد اثرات مثبت داشته و در مجموع از لحاظ شفافیت بسیار عالی است.

محمدی راد افزود: برای تامین مالی از بورس در حال مذاکره با سهامداران عمده خود هستیم چرا که بسیاری از رقبا از این امکان استفاده کرده اند با توجه به تورم موجود و شرایط مسیر‌های دیگر فکر می کنم تامین مالی از بورس به صرفه باشد.

در ادامه هم یکی از مدیران این کارخانه تولید کننده مواد بهداشتی گفت: شرکت ما بزرگترین تولید کننده صابون است، ما با مشکل قیمت گذاری دستوری دست و پنجه نرم می‌کنیم که اثر آن به شکل کامل بر روی صنعت شوینده نمایان شده است. امسال بر مبنای گزارشات منتشر بر سامانه کدال بازار سرمایه زیان شرکت را ۶۰ درصد کاهش داده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار