آزاد سازی ۱۵ هزار متر از اراضی کشاورزی ساری

جانشین انتظامی مازندران از آزادسازی ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ارضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر انجام ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بخشی از زمین‌های کشاورزی ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های مقدماتی و تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ ساری و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصار‌ها و ساخت و ساز‌های ایجاد شده در زمین‌های مذکور تخریب شد.

سرهنگ حسینی از آزاد سازی ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در این عملیات خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۶ نفر از متجاورزان به اراضی کشاورزی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان این که هرگونه تصرف و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد. به شهروندان توصیه کرد: قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام وضعیت ملک و نوع کاربری آن از ادارات مربوطه استعلام و مجوز‌های قانونی لازم را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرستان ساری
۲۱:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
لطفا به روستا آبکسر و چناربن واقع در ساری جاده جویبار را مشاهده نماید اکثر زمین شالیزاری و باغ تفکیک و ساخت ساز گردیده با کمک به دهیاری تخلف نادیده گرفته میشود حتی به راحتی انشعاب برق و گاز دریافت می نماید یک جمله پارتی و پول غیر مجاز را به مجاز تبدیل میشود جهاد و نیروی انتظامی کجاست