اجرای شبانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ازدستگیری ۲۵ نفر از مزاحمین خیابانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان قزوین خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت چندین مرحله طرح شبانه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه در سطح بوستان‌های شهرستان قزوین به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح که با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحمین خیابانی اجرا شد ۲۵ نفر از افراد معلوم الحال دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت ضربتی و مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار