فرمانده سپاه سلمان:

پایگاه‌های مقاومت نقطه ثبات انقلاب است

سردار شفایی گفت: ما در زمینه تقویت پایگاه‌های مقاومت باید همت ویژه‌ای بگذاریم، زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه افرادی که در تمامی رده‌های سپاه و بسیج خدمت می‌کنند، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز با وجود همه تهدیدات و دسیسه‌های خبیثانه دشمن، در همه عرصه‌ها وضعیت کشور ثبات خوبی دارد.

وضعیت کشور امیدوار کننده می‌باشد و خوشبختانه اکنون وضعیت باثباتی را به مرحمت هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، همراهی مردم و تلاش‌های مجدانه رزمندگان در جای جای کشور داریم.

در بازه چند ماهه گذشته دشمنان در چند موضوع برنامه ریزی دقیقی داشتند؛ آن‌ها در زمینه‌های اقتصادی، ثبات داخلی، منزوی کردن جمهوری اسلامی و ... تمام تلاش خود را کردند تا نظام را با چالش مواجهه کنند.

دشمنان ما در مسیر مواجهه با انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود را پای کار آوردند و امروز شرایط کشور آن چیزی که دشمن برنامه ریزی کرده بود نیست و ما با وجود همه مشکلات توانستیم اهداف پلید دشمن را نقش بر آب کنیم.

ما باید آمادگی‌های خود را در تمامی عرصه‌ها ارتقاء دهیم و نسبت به سال‌های گذشته تلاش کنیم تا با آمادگی بیشتری با مسائل مختلف مواجه شویم.

ما در زمینه تقویت پایگاه‌های مقاومت باید همت ویژه‌ای بگذاریم، زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج استچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار