فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رمز پیروزی ما در میدان مقابله با دشمن این است که با اعتقاد و ایمان درست در این مسیر حرکت کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جمع فعالان فرهنگی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جنگ تمام عیاری که جبهه باطل علیه انقلاب اسلامی و مردم شریف و عزتمند ما به راه انداخت، به واسطه شما عزیزان خنثی یا کم اثر شد.

وی افزود: با وجود همه تلاش های گذشته دشمن امروز مجددا تمرکز دشمن بر جنگ رسانه ای برای مدیریت اذهان و فکر مردم است تا بتواند بر اندیشه و باور آنان اثر بگذارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شگرد دشمن اقدام در بستر رویدادهاست و به موضوعات ساختگی اتکا دارد شیوه عمل دشمن نیز در تمامی سال‌های گذشته تا کنون سرعت عمل و اقدام سطحی نگر است.

وی افزود: دشمن تکرار شبهات و اتهامات را در دستور کار دارد و در مسیر دشمنی خود بر خلاف ما که پایبند به اخلاق هستیم از هر ابزاری استفاده می کند؛ ما در این جنگ تمام عیار پایبند اخلاق هستیم اما آن ها با دروغ، اتهام و تمامی ابزار غیر اخلاقی تلاش می کنند تا به اهداف خود برسند.

سردار شفائی تصریح کرد: آن چیزهایی که امروز توانسته ما را در این جنگ ارتقاء دهد و توانمند سازد تا بتوانیم در مقابل آنان به پیروزی برسیم، مکتب ارزشمند اسلام، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، مردمان شریف و بزرگوار و دشمن بزرگ است.

وی تاکید کرد: ما اگر در مسیر پیشرفت خود دشمن بزرگ نداشتیم قطعا به این میزان بزرگ نمی شدیم و ارتقاء پیدا نمی کردیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دشمن ما از دیرباز تمام ظرفیت خود را به کار بسته است تا دستاوردهای ما را کوچک و مشکلات ما را بزرگ جلوه دهد تا بتواند موجب ایجاد حس ناامیدی در میان مردم بشود.

وی ادامه داد: نحوه مواجهه ما با راهبرد دشمن در سطوح مختلف این است که باید شناخت دقیق و درست از برنامه های آنان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار