اشتباهات املایی، دو نقطه یا شیوه نوشتن متفاوت می تواند نشان دهنده برنامه های جعلی باشد.

انجمن بانک‌های آلمان اعلام کرد که کاربران هنگام استفاده از برنامه‌های بانکی آنلاین باید نهایت احتیاط را رعایت کنند و از دانلود برنامه‌های ناشناخته پرهیز کنند زیرا در زمان دانلود برنامه ممکن است اشخاص ثالث به گوشی نفوذ کرده واطلاعات بانکی را سرقت کنند.

 براساس گزارش‌ها، در تئوری، هر برنامه ای دروازه ای برای حملات سایبری در نظر گرفته می شود و به همین دلیل انجمن بانک های آلمان مجموعه ای از نکات و دستورالعمل‌هایی را ارائه کرده که باید هنگام دانلود و استفاده از برنامه‌ها برای تراکنش‌های بانکی از طریق اینترنت رعایت شود، به طوری که ورودی ها در تلفن هوشمند یا تبلت ضبط نمی شوند و برای هکرها ارسال نمی شوند.

 فروشگاه رسمی

 کاربران باید مطمئن شوند که برنامه بانکی که از آن استفاده می‌کنند را از فروشگاه رسمی سیستم عامل خود دانلود کرده‌تند.
 انجمن بانک‌های آلمان تاکید کرده که تعداد کاربرانی که قرار است برنامه را دانلود کنند یا لایک کنند نشانه‌ی اعتبار برنامه نیست. برای تشخیص برنامه‌های اصلی باید به نام آن توجه کنند و علائم نگارشی و اشتباهات املایی آن را بررسی کنند؛ زیرا اشتباهات املایی، دو نقطه یا شیوه نوشتن متفاوت می تواند نشان دهنده برنامه های جعلی باشد.

 برنامه‌ها اغلب به مجوز نیاز دارند، بنابراین کاربر باید عملکردهایی را که برنامه می خواهد به آنها دسترسی داشته باشد بررسی کند و از عملکردهایی که می توانند غیرفعال شوند مطمئن شود.

 دسترسی به داده ها

 اگر کاربر بخواهد در بانکی که با آن سروکار دارد ثبت نام کند، اغلب داده های دسترسی به منظور شناسایی کاربر درخواست می شود.  جایی که شماره پین ​​و رمز عبور باید به همراه شماره مشترک، شماره تراکنش یا شماره TAN وارد شود.
 کاربر نباید داده های دسترسی را در گوشی هوشمند یا در کلیپ بورد ذخیره کند، زیرا می توان از طریق سرقت تلفن یا رایانه، داده های دسترسی را به صورت دیجیتالی تعمیم داد، و علاوه بر نیاز به به روز رسانی، هنگام درخواست اطلاعات شخصی هنگام ورود باید مراقب بود.

منبع:24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار