معاون بنیاد تعاون بسیج گفت: راه‌اندازی ۷۰ کارگاه با اشتغالزایی برای ۵۱۱ نفر با سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان طی ۱۵ ماه از دستاوردهای برگزاری ۱۵ رویداد ملی «تا ثریا» است.

بابایی در رویداد ملی «تا ثریا» گفت: استان تهران با ۶۳ طرح بیشترین طرح‌ها را در بین استان‌های کشور در طرح ملی «تا ثریا» ارائه کرده است.

وی افزود: مرحله‌بندی کار دانش‌بنیان‌ها ۹ مرحله را شامل می‌شود که بسیج در مرحله‌های ۲ تا پنج فرد مبتکر را کمک می‌کند تا به محصول دست یابد و از مرحله ۶ به بعد شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج مبتکر را حمایت می کند تا محصول نهایی وارد بازار شود.

وی بیان کرد: سمنان شانزدهمین استان میزبان رویداد ملی «تا ثریا» است و الگوی اساسی این بنیاد راهبری و حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ایجاد زنجیره تولید تا فروش است.

سردار بابایی تصریح کرد: بنیاد تعاون بسیج برای اینکه مردم را وارد عرصه‌های مختلف مانند پزشکی، صنایع‌دستی، کشاورزی، گردشگری، صنعتی و معدنی کند، تشکیل شده است.

وی با اشاره به مساله فقدان عدالت در نقاط مختلف در بخش سرمایه‌گذاری و حمایت از دانش‌بنیان‌ها در کشور، افزود: رویداد ملی «تا ثریا» زمینه صحیح استفاده از منابع ملی و استانی را در این زمینه فراهم می‌کند.

معاون بنیاد تعاون بسیج تصریح کرد: رویداد ملی «تا ثریا» در جریان تبدیل ایده و مساله تا تولید محصول کاربردی و مورد نیاز جامعه از دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.