آموزش و پرورش زنجان در واکنش به انتشار خبری مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان حسابان، این موضوع را تکذیب کرد.

 آموزش و پرورش زنجان در واکنش به انتشار خبری مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان حسابان، این موضوع را تکذیب و منشاء انتشار این نوع اخبار را افراد سودجو در صفحات و کانال‌های مجازی اعلام کرد.

سوالات نهایی و هماهنگ کشوری در قرنطینه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طراحی و با نرم افزارهای ویژه رمزگذاری می شود.

احسان تقی بیگلو گفت: رمز این سوالات چند دقیقه قبل از آزمون به روسای حوزه های اجرا و مدیران مدارس ارسال می شود تا با نرم افزار ویژه بازگشایی گردد.

تقی بیگلو خاطرنشان کرد: از این رو، موضوع لو رفتن سوالات قبل از شروع امتحان به کل منتفی است.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از دانش آموزان و شرکت کنندگان درخواست می کنیم فریب افراد سودجو را نخورند و در صورت مشاهده کانال های مجازی مدعی ارسال سوالات، قبل از شروع امتحانات مراتب را با اداره سنجش استان در میان گذارند تا با همکاری پلیس فتا اینگونه افراد شناسایی و از امکان سوء استفاده این افراد از دانش آموزان جلوگیری شود.

به گفته برخی دانش‌آموزان، نیم ساعت قبل از جلسه امتحان افرادی با حضور در اطراف مدارس، با این ادعا که سؤالات امتحان لو رفته، دانش‌آموزان این مقطع را برای خرید سؤالات نهایی وسوسه می‌کردند.

دانش آموزانی که سوالات را خریدند هم گفتند؛ برای خرید سوالات امتحانات نهایی هزینه‌هایی بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کردیم اما فریب خوردیم، سوالات متفاوت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
هیچ چی بعید نیست : وقتی سئولات کنکور به راحتی به بیرون راه پیدا می کند این سئولات نهایی که چیزی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
آرررررهههه باور کردیم