مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد برای انجام امور مختلف اجتماعی و فرهنگی دارد.

 سیدمرتضی کامل نواب امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: افزایش برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور و مسئولیت ریاست محترم جمهور نشانه اهتمام و نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه جوانان و مشارکت‌های اجتماعی آنان در مسائل مختلف است.

او ادامه داد: در همین راستا وزارت ورزش و جوانان نیز با توجه به رسالت خود از تمام ظرفیت‌های موجود سازمان‌های مردم نهاد چه در بخش جوانان و چه در حوزه‌های دیگر برای پیشبرد اهداف دولت استفاده خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم در این دیدار بر حمایت از قشر جوان و ظرفیت‌های جوانان و سمن‌ها در بخش‌های مختلف برای توسعه و خدمت بهتر به مردم تاکید کرد.

مهدی رمضانی یادآور شد: حوزه جوانان همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جوانان عامل اصلی پیشرفت و پیش روندگی هر جامعه‌ای هستند.

در این دیدار، «نورالله پاشا» رییس اداره نظارت و ارزیابی سازمان‌های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان و «حامد جولائی» مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.