طالبی گفت: دانشجویان کشور برای حل مشکلات در زمینه‌های مختلف طرح‌هایی ارائه کرده اند که به حل مسائل منجر شده است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در اختتامیه جشنواره‌های رویش و حرکت که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، با تقدیر از مسئولین دانشگاه بیرجند به دلیل برگزاری این جشنواره‌ها و تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: اعتبارات دانشگاه دولتی ملی است و از طریق وزارتخانه به دانشگاه می‌رسد.

او افزود: قسمتی دیگر از اعتبارات استان که به دست استاندار است نیز می‌تواند در این دانشگاه هزینه شود و قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز پیگیر جذب اعتبارات مختلف است تا دانشجو بتواند به خوبی تحصیل کند.

طالبی با اشاره به اینکه تاکنون بخشی از وظایف به درستی انجام نشده است، اظهار کرد: پیگیر حل مشکلات هستیم و پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی گفت: زمانی در انرژی هسته‌ای عقب بودیم و دانشجویان با تلاش خود توانستند ایران را به قدرت‌های جهانی تبدیل کنند.

او گفت: در زمینه‌های صنعتی و نظامی نیز ایران حرفی برای گفتن دارد و اگر کاری انجام شده است، به همت دانشجویان و فعالیت آن‌ها بوده است.


بیشتر بخوانید


طالبی با بیان اینکه انجمن‌های علمی دانشجویی تمرکز خود را روی حل مشکلات استانی قرار دهند، تصریح کرد: دانشجویان و اساتید دستگاه‌هایی را ساخته اند که به کمک بخش‌های مختلف از جمله صنعت آمده است و یکی از این نمونه ها، دستگاه‌های ساخته شده در صنعت تایر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هم افزایی مسئولین دانشگاهی و دانشجویان می‌تواند بسیار راهگشا باشد و کانون‌های فرهنگی و هنری نیز باید مشکلات را در این حوزه‌ها احصا کنند و راهکار ارائه دهند.

او با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشاورزی در استان و وجود محصولات راهبردی گفت: به دنبال صنایع تبدیلی هستیم و دانشجویان حوزه کشاورزی به کمک مسئولین بیایند تا در حوزه صنایع تبدیلی کار‌های خوبی انجام شود.

طالبی به شعار سال اشاره کرد و گفت: از طرح‌های دانشجویان استقبال می‌کنیم و امیدواریم با همکاری، مشکلات موجود حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.