نظارت جامع بر واحد‌های نانوایی استان قزوین بیشتر می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحد‌های نانوایی از تامین آرد تا پخت نان با فرآیند‌های متعددی روبرو هستند که نظارت بر فعالیت آن‌ها باید به صورت جامع و کامل صورت گیرد.

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست فرعی کارگروه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی  اظهارداشت: در مانور بازرسی از واحد‌های نانوایی باید نوع تامین، خرید و توزیع آرد و همچنین کیفیت پخت نان و تعطیلی این واحد‌ها در سطح استان بررسی شود.  

وی اضافه کرد: برای مانور نانوایان ۳۰ واحد خودرو و تعداد ۵۰ نفر بازرس بسیجی پیش بینی شده تا در سطح استان نظارت کامل و جامعی بر روی واحد‌های نانوایی صورت گیرد.

عطایی در ادامه باشاره به وضعیت تامین گوشت مرغ در بازار تصریح کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا این کالای اساسی در بازار تامین شده و مردم با کمبودی روبرو نشوند.

این مسئول یادآورشد: نظارت بر پلمب خودرو‌های حمل مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع باید با جدیت انجام شود و از هرگونه حمل مرغ بدون پلمب ویژه جلوگیری شود.  

عطایی اظهارداشت: لازم است از ظرفیت دامپزشکی برای نظارت بر روند کشتارگاه‌ها و توزیع مرغ بخوبی بهره گرفت و از تمامی دستگاه‌های ستادی و وابسته برای نظارت هرچه بهتر بر روند تامین و توزیع کالا‌های اساسی استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خوشبختانه روند جوجه ریزی در خرداد ماه وضعیت بهتری داشته و پیشرفت این موضوع یک دوره توزیع بیشتری را برای بازار آینده فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.