حسینی نژاد گفت: برای تراز شدن میزان تولید و مصرف برق، بخش عمومی باید در ساعت اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد میزان مصرف خود نسبت به سال گذشته را کم کند

سید محمد حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان  در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با اشاره به ایجاد ناترازی بین تولید و مصرف برق باتوجه به فصل گرما و افزایش مصرف تاسیسات سرمایشی در ادارات و مشترکان خانگی گفت:  علاوه بر بخش عمومی ، مشترکان خانگی هم باید برای پیشگیری از خاموشی ها سهیم شوند و در صورت مصرف بهینه برق پاداش می گیرند .

وی افزود : در بخش خانگی، در صورتی که مشترکان مصرف خود را نسبت به گذشته ۵۰ درصد کاهش دهند به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف، ۲ هزار تومان پاداش در تعرفه مشترکان لحاظ می‌شود.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: مصرف بهینه مشترکان خانگی تا سطح ۳۰۰ کیلووات ساعت یک هزار و ۵۰۰ تومان، تا ۱.۵ برابر الگو، هزار تومان و تا ۲ برابر الگو مصرف ۵۰۰ تومان پاداش به همراه دارد.

حسینی نژاد  افزود : صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان  سمنان هم باید بار یک روز هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۳ را به روز جمعه منتقل کنند.

وی تصریح کرد: روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ برق چاه‌های آب کشاورزی قطع و بقیه  ساعات به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

برچسب ها: توزیع برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار