تامین ۳۰ تن شیرخام تولید روزانه پودر شیر خشک در صنایع دامپروری رضوی

صنایع دامپروری رضوی ۳۰ تن شیرخام برای تولید روزانه پودر شیر خشک مشهد را تامین و ارسال می‌کند.

آرش فرزادنیا مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی گفت: شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با ۶ مجتمع دامپروری سنگین شیری در استان‌های خراسان رضوی و شمالی جزء بهترین گاوداری‌ها از نظر کیفیت در کشور شناخته می‌شود.

او افزود: با توجه به کیفیت خوب شیر تولید شده بخشی از آن به تولید شیرخشک نوزاد اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون روزانه حدود ۳۰ تن شیر خام IMF Grade با هدف تولید پودر شیر خشک نوزاد برای شرکت پودر شیر مشهد وابسته به کمپانی دنون گلوبال ارسال شده است.

پرورش بیش‌از ۱۲ هزار راس دام مولد و دوشا

فرزادنیا بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن شیر در واحد‌های دامپروری سنگین شیری رضوی تولید شده که این رقم در مقایسه با پارسال افزایش قابل توجهی داشته است.

او با اشاره به پرورش بیش از ۱۲ هزار راس دام در این واحد‌ها تصریح کرد: از این تعداد حدود ۵ هزار راس دام مولد و نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ راس دوشا است.

ارسال شیر خام گاوداری‌ها به سراسر کشور

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی تاکید کرد: سهم قابل توجهی از شیر خام تولید شده، در کارخانه لبنی رضوی فرآوری و در بسته‌بندی‌های بروز و بهداشتی مطابق ضوابط اداره استاندارد در سراسر کشور عرضه  و مابقی به کارخانه‌های لبنی مستقر در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، تهران و مازندران ارسال می‌شود.

برچسب ها: شیرخشک ، شیر ، دامپروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.