۱۶۰ دانش‌آموز حائز رتبه برتر مرحله استانی و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دیلمی باحضور کریم منصوری قاری بین المللی و مسئولان تجلیل شدند.

سرپرست فرمانداری دیلم روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: به‌رغم همه تلاش‌ها در حوزه قرآن، عترت و نماز اما هنوز جای کار است و راه بسیاری داریم تا به قله و آرمان‌های مدنظر برسیم.

محمد اسدی افزود: از معلمان نمونه در امر تعلیم و تربیت همواره تجلیل می‌شود، ولی کمتر به اساتید قرآن، مربیان و فرهنگیان فعال که در این حوزه تلاش می‌کنند توجه شده است.

وی یادآورشد: هنگامی که جلسه‌ای خاص قرآن و تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود حاوی پیامی است که باید این قشر مورد توجه ویژه قرار گیرند.

اسدی گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان آمادگی کامل دارد به طور ویژه و خاص بر فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های مرتبط با آن متمرکز و حمایت کند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم اظهار کرد: در این آیین از ۱۶۰ دانش آموز دختر و پسر دیلمی دوره‌های متوسطه اول و دوم حائز مقام اول تا سوم مرحله استانی و شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، تجلیل و قدردانی می‌شود.

حسین رمضانی گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، حفظ، قرائت، اذان، مداحی، انشا نماز، گفتمان مهدوی تفسیر قرآن کریم و در سه مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استانی برگزار شده است.

وی افزود: یک‌هزار و یکصد دانش آموز شهرستان دیلم در مسابقات قرآن و عترت سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم یادآورشد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در مرحله قبل ۲۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر دوره ابتدایی این شهرستان در آیینی تقدیر شدند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر دارای هشت هزار دانش آموز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.