معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: اجرای ۵۰ طرح سه حوزه مرتبط با این اداره کل، از طریق برگزاری نشست‌های پیگیری جذب اعتبارات، در دست اقدام است.

همتی  ابراز داشت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از جمله دستگاه‌های اجرایی است که علاوه بر اعتبارات استانی، دارای اعتبارات ملی و اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: ۵۰ طرح در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شامل مرمت و احیای بافت ها و بناهای تاریخی، توسعه و تجهیز موزه‌ها، طرح‌های مطالعاتی و زیرساخت‌های گردشگری، دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در دست اقدام است.

وی گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ است که تاکنون ۲۵ طرح به مرحله اجرا رسیده است و شرح خدمات سایر طرح‌ها تهیه شده و در مرحله عقد قرارداد است.

وی با اشاره به روند مستمر پیگیری‌ها نسبت به نحوه جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای افزود: اجرای یک طرح مستلزم طی مراحل مختلفی ازجمله توجیه فنی و تهیه شرح خدمات، بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، تعیین مجری و انعقاد قرارداد با پیمانکار است و هر فرایند مشمول زمان می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار