شهردار منطقه ۲۰ از اجرای بیش از ۵۰ هزار تن روکش مکانیزه آسفالت در راستای بهبود زیرساخت ها، بهسازی معابر و محور‌های مواصلاتی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سیدمحمد ناظم رضوی گفت: در راستای اجرای پروژه‌های توسعه محلی و طرح من شهردارم، در شش ماهه اول سال جاری، طرح روکش مکانیزه آسفالت با توزیع بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت با هدف بهسازی و مناسب سازی معابر، در معابر اصلی و فرعی اجرا می‌شود.

ناظم رضوی با بیان اینکه طرح "من شهردارم" بر اساس اولویت بندی پروژه‌های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای پروژه‌های محله محور و کمک به پیشرفت شهر تعریف شده است، افزود: در این راستا محور‌های مهم عبوری منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه درحال مناسب سازی است. 

او با بیان اینکه علاوه بر روکش مکانیزه، به منظور رفاه و سهولت تردد شهروندان عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در معابر انجام می‌شود، ادامه داد: این طرح در خیابان‌های شهید ملت دوست، شهید جعفری، شهید عربی، شهید رجبی و ۱۲ متری اول و دوم در دست اجرا است و در راستای ارتقاء کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری، مناسب سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان‌ها و محور‌های اصلی و فرعی اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار