فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزش ۱۷۲ میلیارد ریال، خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بخشی از زمین‌های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های مقدماتی و تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصار‌ها و ساخت و ساز‌های ایجاد شده در زمین‌های مذکور تخریب شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای این ماموریت، قلع و قمع و تخریب ۹ مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۸ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی روستا‌های اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوار کشی احداث شده بود با حکم مقام قضائی انجام شد.

او با اشاره معرفی ۳ متهم این پرونده به مراجع قضائی، افزود: ارزش این زمین‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۱۷۲ میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

سردار مفخمی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.