مستند منفی ۱۴ در قزوین اکران شد

مستند "منفی ۱۴" با حضور محمود علی‌گو، مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری و مهری السادات موسوی، معاون اجتماعی بهزیستی کشور در سینما بهمن قزوین اکران شد.

محمدرضا امامقلی رییس حوزه هنری قزوین  در مراسم اکران این مستند اظهار کرد: "منفی ۱۴" مستندی است که به واکاوی نقش نهاد‌های اجتماعی کشور در خصوص کودکان کار و خیابان با هدف حساس‌سازی برای سیاست‌گذاری یکپارچه و ایجاد منظومه فکری واحد، می‌پردازد.

محمدرضا امامقلی افزود: این مستند با توجه به نگاه حوزه هنری قزوین به مسایل کشور، از لایه حکمرانی به بررسی نقش نهاد‌های حاکمیتی در مواجه با معضل کار کودکان پرداخته است.

این مسوول تاکید کرد: "منفی ۱۴" دومین مستند ساخته شده حوزه هنری استان قزوین است و پیش از این میز مستند "مورفین" که به موضوع رتبه بندی معلمان پرداخته بود مورد توجه بسیاری از مسوولان وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ مستند "سنگ و آجر" روایتی از نوع معماری شهر قزوین و رم ایتالیا و "بی برو برگرد" که در مورد مهاجرت است، در مرحله پایانی تولید قرار دارند و در ادامه پیش بینی می‌شود تا چند ماه آینده اکران شوند.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای "منفی ۱۴" به کارگردانی گیتی باقری و تهیه‌کنندگی محمدرضا امامقلی و مرتضی سازنده تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار