مجوز مولدسازی ۱۰ مدرسه و فضای آموزشی در قزوین صادر شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مجوز مولدسازی و تجاری‌سازی ۱۰ مدرسه و فضای آموزشی در استان صادر شده است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: مجوز مولدسازی و تجاری‌سازی ۱۰ مدرسه و فضای آموزشی در استان قزوین صادر شده که ۶ فضای آموزشی در محدوده ناحیه یک شهرستان قزوین و ۴ فضای آموزشی هم در محدوده ناحیه ۲ قرار دارند.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در ناحیه یک شهرستان قزوین مجوز تغییرکاربری و مولدسازی مدارس رشادت، شاهد فضیلت، کابل البرز، مدرسه نسترن، مدرسه رشادت، کانون رشد و ستاد اسکان فرهنگیان صادر شده و در ناحیه ۲ هم مجوز تغییرکاربری و تجاری‌سازی دبیرستان‌های دهخدا، صدیقه کبری، صدرا و مدرسه شاهدبهشتیان صادر شده است.

وی ادامه داد: در مجموع از محل فروش و مولدسازی این فضا‌ها حدود ۷۴ میلیارد تومان درآمد برای نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش شهرستان قزوین ایجاد خواهد شد و در این زمینه مجوز تجاری‌سازی  هزار و  ۳۷۸ متر مربع بنای آموزشی را صادر کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همچنین از مولدسازی و فروش ۳ مدرسه و فضای آموزشی استان قزوین خبر داد و گفت: قطعه زمین ۲۶۹ متر مربعی در بلوار شهیدبهشتی، مدرسه شهیدشیرودی به متراژ ۳۵۵ متر مربع و ساختمان ۳ طبقه نسترن به متراژ ۲۹۳ متر مربع بودند که از محل فروش و مولدسازی آن‌ها ۴۰ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان عاید آموزش و پرورش قزوین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار