مدیران مکلف به رعایت سهمیه ایثارگران در جذب نیرو هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مدیری که سهمیه ایثارگران را رعایت نکند برخورد می‌شود.

علی احمدزاده در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، افزود: حضور این مشاوران نشان داد که یک جمعیتی در کشور هستند که مشکلات ایثارگران را رفع می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی جان دادن جوانان برای دفاع از کشور است ادامه داد: این یک ارزش بوده که حکومت ما را از سایر کشور‌ها متمایز کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایثارگران بخشی از این افراد هستند، گفت: باید به این قشر خدمت کنیم چرا که تکلیف شرعی و قانونی ما است.

وی یکی از ویژگی‌های این دولت را حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: این مسیر در صراط مستقیمی قرار دارد که نتیجه آن خدا محوری است.

احمدزاده با اشاره به اینکه تاکید شده تا سهمیه ایثارگران در همه جذب‌ها و مدیریت‌ها رعایت شود، گفت: هر مدیری که سهمیه ایثارگران را اعمال نکند با آن‌ها برخورد می‌شود و حتی عزل خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه یک سری مشکلات زیرساختی در تهران است و ربطی به استان ندارد، گفت: ۲۰۰ نفر از فرزندان شهدا در استان داریم که بیکار هستند و تعدادی در پتروشیمی گجساران جذب شده، اما کافی نیست.

احمدزاده افزود: یک کارخانه در یاسوج داریم که متعلق به بنیاد شهید کشور است که یک مرحله آن فعال است اگر مابقی بخش ها فعال شود ۴۰۰ فرزند ایثارگر و شهید استخدام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.