میزان بدهی پرسپولیس به مربیان و بازیکنان

باشگاه پرسپولیس حدود ۸۶/۵ درصد پرداختی به مربیان و بازیکنان خود داشته است، اما باید حدود ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت کند.

 ارزش مجموع قرارداد‌های بازیکنان و مربیان پرسپولیس با این باشگاه بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود. این باشگاه تا کنون ۸۶/۵ درصد بخش ثابت قرارداد‌ها را با احتساب کسر دو و نیم درصد سهم فدراسیون پرداخت کرده است. طبعا آن‌ها باید با پرداخت حدود ۴۰ میلیارد تومان دیگر به مرحله تسویه حساب برسند، ولی این‌گونه نیست.

۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان مجموع آفر‌های اعضای تیم عنوان می‌شود. البته با کسب سه جام، نکته غیر قابل پیش‌بینی هم نبود. اگر پایین‌ترین رقم شنیده شده را هم ملاک قرار بدهیم با احتساب مطالبات بعضی بازیکنان از فصل گذشته باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با تیم به رقمی بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز خواهد داشت که رقم قابل توجهی نیز به حساب می‌آید.

باید توجه داشت که باشگاه و رضا درویش در همین زمان باید به فکر قسط سوم توافق با بوژیدار هم باشند و در عین حال وارد بازار نقل و انتقالات نیز خواهند شد. باید دید پرسپولیس و مدیران آن چگونه از پس این چالش مالی برخواهند آمد. آیا عضو جدید هیئت مدیره که حالا به لطف رئیس سازمان خصوصی‌سازی و پرسپولیس به چهره‌ای شناخته شده بدل شد؟

در حالی که پرسپولیس از برگزاری مسابقاتش چندان که استحقاقش را دارد به درآمد و حق خود نمی‌رسد، می‌تواند از بازار سرمایه و بورس، ایجاد درآمد کند یا به قول رضا درویش آن‌گونه که در آخرین نشست مجمع عمومی این باشگاه عنوان کرد، تاریخ مصرف و کاربرد اکثر حرف‌هایی که در این قبیل جلسات زده می‌شود، فقط برای همان جلسات است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار