فرماندار دنا گفت:با هدف ساماندهی گلزار شهدا و رفع مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها جلسه ای در شهر سی سخت برگزار شد.

درخشان زاده  در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این جلسات این است که به صورت میدانی مشکلات و معضلاتی که در زمینه ساماندهی گلزار‌های شهدای شهرستان را بررسی و برطرف کنیم. 
 
فرماندار دنا ترویج فرهنگ فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه را بسیار حائز اهمیت برشمرده و افزود: برای مقابله با آن باید با نگاهی هنرمندانه و عملکردی دقیق به ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت و جانفشانی دلیرمردان و شیرزنان ایرانی که در دفاع از دین و باور‌های خود داشته اند بپردازیم.
 
صفادوست بخشدار پاتاوه هم در این جلسه گفت: به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف و آرمان‌های شهداء و رفع مشکلات ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس باید اولویت کاری همه دستگاه‌ها باشد .
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دنا نیز گفت: ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت ایثارگری همه ایثارگران که رسالت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است گام برداریم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
 
دانشور با اشاره به توجه ویژه به خانواده شهدا گفت: از ابتدای سال جاری سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در دستور کار قرار دادیم و قطعا این کار ارزشمند ادامه دارد. 
 
ساماندهی و مرمت گلزار‌های مطهر، برگزاری یادواره شهدای شهرستان در دوبخش مرکزی و پاتاوه، برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، احداث مراکز فرهنگی در کنار گلزار مطهر شهدای شهر سی سخت و تجلیل و تکریم ازفرزندان معظم شهدا جانبازان وآزادگان از مصوبات این جلسه بود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.