واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا

هزار و ۵۰۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های مشمول طرح قانون جوانی خراسان جنوبی، عصر امروز به صورت متمرکز در شهرستان فردوس واگذار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در گفتگوی ویژه خبری شبکه خاوران با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷ هزار نفر برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند و این جریان همچنان ادامه دارد گفت: از این افراد ۶ هزار نفر تایید صلاحیت شدند.

عباس زاده افزود: قرار بود در مرحله اول امروز همزمان با سراسر کشور در جشن وصال با حضور رئیس جمهور به ۷۵۰ نفر در استان زمین واگذار شود که با هماهنگی انجام شده با مسئولان کشوری این تعداد به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

وی گفت:قرعه کشی این زمین‌ها عصرامروز در فردوس برگزار و تا یک تا دو ماه آینده واگذار می‌شود و پس از آن روند واگذاری به تمام متقاضیان ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه در تامین زمین برای این طرح تقریبا مشکلی نداریم گفت: فقط فعلا در بیرجند با محدودیت‌هایی که برای واگذاری زمین مواجه هستیم، مشکل تامین زمین داریم و تا زمان الحاقات جدید، متقاضیان در این شهر یا می‌توانند بصورت دو طبقه یا حداکثر سه طبقه ثبت نام کنند و یا در سایر شهرستان‌ها زمین دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.