استاندار خراسان شمالی گفت: ساماندهی ضایعاتی ها، نصب دوربین‌های پیشرفته در ادارات و عدم ارایه مرخصی به مجرمان سابقه دار توسط دستگاه قضا باید در دستورکار قرار گیرد.

محمد رضا حسین نژاد در نشست قرارگاه مقابله و پیشگیری از سرقت فراجا، با تاکید بر خود مراقبتی ادارات در برابر سرقت ها، گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای پیشگیری و مقابله با سرقت‌های احتمالی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها انجام شود و این امر در دستور کار همه ادارات دولتی استان قرار گیرد.

او گفت: سرقت‌ها همیشه وجود دارند، اما با پیشرفت تکنولوژی انواع آن تغییر می‌کند به گونه‌ای که برای مقابله با آن دستگاه‌های اجرایی باید ابتکار به خرج دهند.

استاندار ضمن تاکید بر اینکه خراسان شمالی یکی از امن‌ترین استانهاست به عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان بستر‌های موثر در بروز آسیب‌ها و سرقت اشاره کرد و گفت:تقویت بنیان‌های دینی می‌تواند آسیب‌ها به ویژه سرقت را کاهش دهد.

او گفت: اگر امروز نیروی انتظامی سرقت‌ها و علل و عوامل آن را احصا کرده است، این سوابق باید در راهبرد مقابله و نقشه راه پیشگیری از سرقت، بکارگیری شود.
در این نشست اعلام شد بیشترین سرقت‌ها در دو ماهه اول امسال از دستگاه‌های دولتی به ویژه تاسیسات برق و مخابرات صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.