مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: مشکل تامین سوخت ۲ کارخانه آسفالت در حوزه طرح‌های صنعتی و مشکل ۲ طرح سردخانه و بسته بندی در حوزه کشاورزی رفع شد.

مسلم مروجی فر با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان به ریاست استاندار کرمان گفت: در این کارگروه، ۴ طرح صنعتی و کشاورزی از جنوب استان مطرح شد که پس از رایزنی، مشکل این ۴ طرح رفع شد تا فعالیت اقتصادی خود را ادامه دهند.

او افزود: ۴ طرح مطرح شده در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، شامل: تامین سوخت ۲ کارخانه آسفالت در حوزه طرح‌های صنعتی و همچنین مشکل ۲ طرح سردخانه و بسته بندی در حوزه کشاورزی بود.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با اشاره به کارکرد و نقش مثبت این کارگروه در تسهیل سرمایه گذاری و پیشرفت منطقه و همچنین رفع موانع تولید در جنوب کرمان، تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، نقش پررنگی در تولید کشور خواهد داشت.

او بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان طی پارسال با برگزاری جلسات متعدد به ریاست استاندار کرمان توانست از تعطیلی بسیاری از پروژه‌ها جلوگیری کرده و بسیاری از طرح‌ها را به چرخه تولید برگرداند که تحقق این مهم، ضمن تاثیر بر افزایش تولید، اشتغال زایی در جنوب کرمان را نیز به همراه داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: همه طرح‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی، خدماتی و... می‌توانند برای رفع مشکلات سد راه خود به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، واقع در اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند تا با مطرح کردن  مشکل طرح‌ها در این کارگروه، نسبت به رفع مشکل آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار