استاندار سیستان و بلوچستان:

صنعت گران با کمک دانشگاه ها به سمت تولید محصولات دانش بنیان حرکت کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر کارها بر پایه دانش نباشد همواره دچار ضعف خواهیم بود از همین رو صنعت گران باید با کمک دانشگاه ها به سمت تولید محصولات دانش بنیان حرکت کنند.

 روابط عمومی استانداری محمد کرمی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان که با حضور تعدادی از مسئولان و همچنین روسای دانشگاه های استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: باید زمینه فعالیت بیشتر دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری را فراهم کنیم.

وی افزود: اگر کارها بر پایه دانش نباشد همواره دچار ضعف خواهیم بود از همین رو صنعت،  دانشگاه ها  و پارک علم و فناوری باید در راستای هم حرکت کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت عظیم دانشجویی اذعان کرد: دانشجویان نباید بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به دنبال شغل باشد بلکه باید خودشان کارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: باید به سرعت با ایجاد واحد‌های تولیدی دانش بنیان رشد کنیم و موجبات توسعه استان را فراهم نماییم.

کرمی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی به سرعت باید در میدان با برنامه ریزی و استفاده از فناوری های نوین زمینه افزایش تولیدات کشاورزی را فراهم کند.

وی تاکید کرد: در کار علمی هیچ توقفی وجود ندارد بنابراین باید رو به جلو برویم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: موضوع آب و کشاورزی یکی از موضوعات اساسی استان است که باید دانشگاه ها و مراکز فناوری برای حل این مسئله کار کنند.

 وی با تاکید بر ایجاد رقابت بین شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: اگر کارها را بر پایه دانش انجام دهیم قطعاً می‌توانیم برای استان ثروت تولید کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: صنایع دستی یکی دیگر از موضوعات مهمی است که باید با ایجاد نمایشگاه به مردم کشور معرفی شود.

وی ادامه داد: باید با یک نگاه بلند مدت ۵۰ ساله آینده را پیش بینی کرده و ایده پردازی کنیم.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار