استاندار سیستان و بلوچستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب افزایش روحیه همدلی و همکاری در جامعه می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهادت به این معنی است که در طول زندگی کار خود را به درستی انجام دهید و مانند یک شهید به رسالت خود در انجام وظایف عمل کنید.

  روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در همه امور در بین مردم و مسئولان نهادینه کنیم.

وی افزود: کسی که آرزوی شهادت دارد ابتدا باید در همین دنیا شهید شود بدین معنی که باید کار را تنها برای رضای الهی انجام دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهادت به این معنی است که رسالتی که خداوند بر عهده ما گذاشته و آن نیز خدمت به مردم است به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمانی انجام می‌شود که ما به فرامین الهی عمل کنیم.

کرمی بیان کرد: همه این مسئولیت‌هایی که داریم برای خدمت به مردم است و ابزاری برای جلب رضای الهی محسوب می‌شود.

وی افزود: در تکریم خانواده شهدا بکوشید چرا که این افراد از جان خود برای حفظ این آب و خاک گذشتند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هنگامی که یادواره شهدا با محتوای غنی برگزار شود قطعاً تاثیر بیشتری دارد.

وی افزود: هیچ لذتی بالاتر از شهادت و معامله با خداوند نیست که راه دستیابی به این مهم عمل به فرامین الهی است.

کرمی خاطرنشان کرد: فرهنگ قرآنی در تمدن سازی یک اصل مهم محسوب می‌شود بنابراین تا هنگامی که با این فرهنگ قرآنی پیش برویم موفق هستیم.

وی بیان کرد: شهادت به این معنی است که در طول زندگی کار خود را به درستی انجام دهید و مانند یک شهید به رسالت خود در وظایف کمک کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز شاهدیم که بسیاری از مستضعفین جهان چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته‌اند تا اسلام عزیز در جهان نهادینه شده و پایه‌های استکبار برچیده شود.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که دشمنان از ابزار‌های مختلف برای جلوگیری از توسعه فرهنگ قرآنی استفاده می‌کنند چرا که از گسترش اسلام هراس دارند.

کرمی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و هنگامی که اراده الهی بر چیزی تعلق می‌گیرد هیچ کس نمی‌تواند با آن مقابله کند.

وی افزود: شهادت نتیجه تلاش افراد سخت کوش است بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیشرفت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی می‌شود.

استاندار سیستان و تصریح کرد: در جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت توسعه پیدا کند همه مردم از زندگی کردن در آن جامعه لذت می‌برند چرا که همگی به یک هدف فکر می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید سال‌ها شهید بود تا به مقام شهادت دست پیدا کرد بنابراین در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید خوب کار کنید.

 

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار