مدیرکل کمیته امداد فارس از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات قربانی و توزیع آن بین نیازمندان در آستانه عید سعید قربان خبر داد.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد فارس اظهار کرد: شهروندان خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

او تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۳۵۶ مرکز نیکوکاری و ۵۸ دفتر کمیته امداد در استان و ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات قربانی (نقد و غیر نقد) از خیرین هستند.

موصلی ادامه داد: پارسال در عید قربان ۱۸ میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیرین و مراکز نیکوکاری فارس به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷*، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار