۲۵۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به دامغان تخصیص یافت

فرماندار دامغان گفت: ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان، از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان با بهره‌مندی ۱۷ دستگاه اجرایی تخصیص یافت.

مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان در نشست خبری تشریح و بیان اعتبارات ملی و اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان گفت: ۶۳ طرح به منظور بهره‌مندی از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان درنظر گرفته شد و از مجموع ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب، ۵۴ درصد یعنی معادل ۲۵۳ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری شهر‌های دیباج و کلاته رودبار، آبیاری به روستا‌های سرکویر، استخر ذخیره آب شهید ساجدی کلاته رودبار، تاسیسات فاضلاب کلاته رودبار، سالن ورزشی البرز شرقی، زمین فوتبال مجتمع ورزشی انقلاب، راه‌های اصلی محور دامغان به گلوگاه و دامغان به جندق و علاج‌بخشی سد دامغان، از جمله طرح‌هایی است که از محل سفر رییس جمهوری جذب اعتبار داشته است.

بندرآبادی تصریح کرد: در راستای اعتبارسنجی‌های پیش از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیمارستان دوم دامغان توانست موافقت‌های لازم را برای این منظور کسب کند و این مجموعه درمانی در ماه گذشته کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی به تخصیص اعتبارات تملک دارایی شهرستان دامغان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ از این محل، ۶۱ میلیارد تومان برای ۴۳ دستگاه اجرایی با ۱۷۶ طرح اعتبار در نظر گرفته شد که از این میزان ۵۲ درصد معادل ۳۲ میلیارد تومان تخصیص یافت.

فرماندار دامغان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۹۹ میلیارد تومان برای ۴۴ دستگاه اجرایی با ۱۹۴ طرح اعتبار ابلاغ شد که از این میزان ۷۲ میلیارد تومان معادل ۷۱ درصد تخصیص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار