تشکیلات خودگردان فلسطین در حال بررسی اعلام ورشکستگی است

منابع عبری مدعی شدند که تشکیلات خودگردان فلسطین در حال بحث در مورد امکان اعلام ورشکستگی خود به دلیل شرایط سخت مالی است.

تشکیلات خودگردان فلسطین در حال بررسی امکان اعلام ورشکستگی است.

وبسایت خبری القدس به نقل از تارنمای سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد: تشکیلات خودگردان فلسطین در حال بررسی امکان اعلام ورشکستگی است. اقدامی که منجر به اختلال در فعالیت‌های آن و ایجاد خلاء حاکمیتی در مناطق تحت کنترلش خواهد شد.

این تارنما افزود: اخیراً وزارت دارایی تشکیلات خودگردان با اطلاع محمد اشتیه، نخست وزیر مذاکرات متعددی در این زمینه داشته است.

چند روز پیش، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل علاقه‌ای به فروپاشی تشکیلات خودگردان ندارد و آماده کمک اقتصادی به آن است. او در جلسه‌ای در کمیته روابط خارجی و امنیت کنست گفت: تشکیلات خودگردان در برخی حوزه‌ها فعال است و به نیابت از اسرائیل اقداماتی می‌کند.

یسرائیل کاتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: اسرائیل علیرغم روابط پیچیده دو طرف به دنبال فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین نیست و علاقه‌ای به این مسئله ندارد.

کاتس در مصاحبه با رادیو «کان» مدعی شد: کاهش هماهنگی امنیتی بین دو طرف، تا حدی که دستگاه تشکیلات خودگردان هیچ کاری علیه اعضای جنبش حماس انجام ندهد، موجب افزایش بار مسئولیت روی دوش نیرو‌های امنیتی اسرائیلی شد که بی وقفه مشغول مبارزه با تروریسم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار